.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گازرسانی در ساری به پایان کار خود نزدیک می‌شود
۹۹.۲ درصد خانوار‌های شهری و روستایی شهرستان ساری تاکنون از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

به گزارش شمال نیوز، جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در جلسه بررسی پروژه گازرسانی به روستا‌های شهرستان ساری که با حضور معاون فرماندار ساری، بخشدار منطقه چهاردانگه و رئیس دفتر بابایی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: ۹۹.۲ درصد خانوار شهری و روستایی شهرستان ساری تاکنون از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

 

او  ۱۷۲ روستا از ۱۷۶ روستای بخش دودانگه، چهاردانگه و کلیجان رستاق و میاندرود ساری را قابل گاز رسانی دانست و افزود: ۱۳۹ روستای این مناطق در حال حاضر گازدار بوده و پیمانکار در ۳۳ روستای دیگر این شهرستان در حال انجام عملیات اجرایی است.

 

احمدپور گفت: پیش بینی بیش از ۱۵ هزار انشعاب و جذب ۱۸ هزار مشترک از اهداف کمی در ارتقای شاخص‌های بهره مندی مردم از گاز طبیعی در مناطق روستایی ساری است.

 

او با بیان اینکه گازرسانی به روستا‌های دور دست دودانگه و چهاردانگه به دلیل کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه از طرح‌های مهم شرکت گاز استان در چند سال گذشته بوده است، افزود: برای تحقق این مهم بیش از ۲۱۲ کیلومتر خط تغذیه، ۸۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۳۹ ایستگاه گاز CGS، TBS، CPS اجرا و نصب شده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت:سال‌های گذشته در شهرستان ساری به ویژه در مناطق کمتر برخوردار و روستا‌های محروم شاهد اجرای طرح‌های مهم و بزرگ گازرسانی بودیم که خوشبختانه به بخش مهمی از اهداف خود در این زمینه رسیده و برنامه‌ها و فعالیت‌های باقیمانده خود را نیز همچنان با جدیت ادامه خواهیم داد.

مشکل با راهداری قابل حل است

احمدپور در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه گازرسانی منطقه چهاردانگه ساری افزود: پروژه‌ها در حال حاضر متوقف نشده است مگر اینکه با اداره کل حمل و نقل و نگهداری راه‌ها دچار مشکل شویم.

 

او در خصوص مشکل با اداره کل حمل و نقل و نگهداری راه‌ها، افزود: این مجموعه معتقد است که عملیات لوله‌گذاری نباید در محدوده راه ایجاد شود در صورتی که در این محور بحث حریم جاده وجود ندارد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: با توجه به ضوابط اداره راه یک طرف از محدوده این مسیر بالای کوه و در سمت مقابل داخل دره باید تاسیسات خودمان را ایجاد کنیم.

 

او افزود: قانون رعایت حریم راه برای مسیر‌های جلگه‌ای و کویری قابلیت اجرایی دارد، در مازندران و کوهپایه امکان رعایت حریم محور‌ها وجود ندارد.

 

احمد پور با اعلام اینکه تا حدودی همکاری وجود دارد، گفت: این موضوع قابل حل است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.452 seconds.